17 Mayıs 2013 Cuma

Kumaşlar , Biriken İşler ,Neler Yapıyorum.?

:D
Selamlar dostlar başlığı hem yazdım hemde beğenmedim :)
Madem beğenmedin niye yazıyosun derseniz bu aralar pek normal ruhaniyette değilim hamilelikten sanırım idare edin :D

Uyduramadım bişey işte böyleee :D


Bu arada Hayırlı Cumalar olsun İNŞALLAH


Bugün sabahtan pazara koştum yine. Birden  kilo alınca kıyafet bulamıyorum artık eskisi gibi dolabımda yeni şeyler dikmek lazım. Fazla mesai yapıcam bu ara :D Blüzler elbiseler dikilcek sırada bekliyo :S










Biriken İşlerimin kısmında şu an yarım dikilmiş pantolon ve anneme göz kararı diktiğim elbise var yakında paylaşıcam İnŞALLAH

Böyle işte canlar benden şimdilik bu kadar :)

Kendize çokkk cici bakın
♥♥♥




6 yorum:

  1. aldığın kumaşlar çok güzel:) inşallah güzel güzel şeyler dikip bizimle paylaşırsın:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel kumaşlar bunlar, ne zevkli seçimler.Dikin ve güle güle giyin inşaallah.

    YanıtlaSil
  3. kumaşlar çok güzel canım...kendinede oğlunada iyi bak bol su iç:)))))

    YanıtlaSil