13 Mayıs 2013 Pazartesi

Dikesim Var 'lar :)




Bu ceket modelini bilirsiniz :) Heryerlerde var bende bi cesaret neden dikmiyim dedimm :) 

Tabi bana değil kardeşime koca göbikle bende iyi durmaz :D
Bellide olmaz kardeşime diktiğim olursa böle bir delilik yapabilirimm :D

Tabi düşüncesi var sadece elim kumaşlarıma giderde  kesip biçersem . Hee bu arada  ne kadar eleştri alsada yine kalıpsız dikicem  haberiniz olaaa
:)

Terzi değilim  ben  özgür çalışırım kalıplara bağlı kalamam zaten amaç birşeyler üretip mutlu olmak değilmi ?
Hayatın stresinden kurtulup hobi edinmek yani
Profesyonel olursam elbetteki kalıpsız dikmem. Yada diktiğim ürünleri satışa sunarsam bir gün işimi şansa bırakmam.

Bende amaç tamamen hobi teknik bilgilere kursa gidene kadar bay bay :)

Neyse efendim benden bu kadar kendinizee çok cici bakın :)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kalpler benden size gelsin  :)






12 yorum:

  1. çok güzel bi model kardeşine de kesinlikle dikmelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) dimi yaaa :D
      Dikiyim İnşAllah dikebilirim canım
      Saolasın ♥

      Sil
  2. çok güzel mutlaka dikmelisiniz..

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle nasıl iyi hissediyorsan öyle olmalı.bekliyorz,kolay gele...

    YanıtlaSil
  4. farklı ama güzel...kolay gelsin şimdiden...

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok dikilesi bir model elinden geliyorsa neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  6. MERHABA,başka bir blogda singer makina kullandığını yazmışsın. bilgi alabilir miyim senden?? penye ve jarse dikişi nasıl bunu merak ediyorum.dikerken tolanıyor mu yoksa çok rahat dikiyor mu?? şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım. Singer Tradition 2273 kullanıyorum. Jarseyi iğnesiyle beraber dikince problem yaşamadım. Penye çok az diktim.Penye dikişindede sorun yaşamadım.Genel olarak makinemden memnunum. Dikişte ilerledikçe bazen ağır dikiyo gibime geliyo o kadar:)

      Sil
    2. anladım canım. kocama teşekkür ederimm...

      Sil