5 Nisan 2013 Cuma

Can Sıkıntısı Alışverişi

Selamlar arkadaşlar :) Öncelikle Cumamız mübarek olsun :)
Dün orta sehpamın kırılan tabağını telafi için gezerken , ( 2  ayoldu ama ben hala istediğim tabağı bulamıyorum) bu cicileri aldım :)

hemen hemen buna benzer birşeydi birebir aynısını bulamadım ama bazı şeylerde takıntılıyım o tabağı bulmam lazım :( :D


Bu 2 cici sakısıyı mutfağıma düşündüm.



Mini mini sepet :)

Yüzüklerim için bu pisi pisiler

Balık tabak :)

Bu da kağıt mumluklar için  saksılar vs. altlık ama ben heryerde kullanırım içindede baya var :)
Çokta hoşuma gitti :)


Buda ilginç geldi renginden ötürü kağıt peçeteleri aldım :)
Bu havlularıda iğne oyası için aldım vaktim olursa yapıcam :) Dikişten fırsat kalırsa artık :)

Benden bu kadar canlar Hayırlı Cumalar ♥



5 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çekilişim sonuçlandı. İlk talihli sensin.

    http://www.dikisdunyam.com/2013/04/cekilis-sonuclarn-acklyorum.html

    YanıtlaSil
  3. yeni cicilerini güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil