16 Mart 2013 Cumartesi

Elbise bitti :)

Selam dostlar
Bir elbise dikiyordum hatırlarsınız :)
O bitti nihayet  :D

Şölemiydi bölemiydi derkene bitirdik Elhamdürilah :D


Elbisenin kupu bol yani fermuar lastik vs bişe yok :) Bosbol bir elbise oldu nihayetinde ben kemerle kullanırdım bu modeli o nedenle kemer taktım :)

Resimlerde accik kilolu çıkmışım :D Neyse bir terzi mankenine sahip değilim  olunca sanırım daha iyi olucak :D Ama tabi kombin yapmamı sahibi istedi.
Resmin açısı yanlışama tam olarak arkasıda  böle 
Kemer çıkıncada böyle efenim :D
  

Diyerek uzuyorum :)

Sevgi ve Selametle :)


☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺



28 yorum:

  1. valla bravo melikecim harika olmuş..kalıp senden herhalde..çok güzel ellrine sağlık..bu arada benim oğlanın adı da melik Abdülhamit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) saol cnm kalıp benden uydurmaca :D
      Ayy ne güzel isim ama benmkinin dini açıdan bir anlamı yok sanırım :( Oğlum olsa adını Melik koysam beni egoistmi ilan ederler acaba :D

      Sil
    2. hiç de uydurmaca olmamış çok güzel olmuş..yok canım niye öyle olsun..ismin mi bilmiyorum araştırmak lazım arapçada kadının hükümdarına ne deniyorsa o işte :) bende tam bilmiyorum..

      Sil
    3. :)Beğenmene sevndim canm
      Kadın hükümdar türkçe anlamı diye biliyordum ben :)

      Sil
  2. ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  3. Melikecim inan çok güzel olmuş! insanın kendi ürettiği gibisi yok değil mi) hayırlı günlerde giy. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol saadet hanım :) Ama benm değil başkasının
      beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Aaa bende senin sanmıştım :) yani başkasına dikiyorsan usta terzisin demekki! rengine ve modeline bayıldım, hiç rastlamıyorum bu renklere.. Kadıköy pazarını çok merak ediyorum aslında ama hayatta bulamam oraları taaa avcılar nere kadıköy nere :)hayırlı geceler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Hanım Ayy ben eğer kendime terzi dersem gerçek terzilere haksızlık etmiş olurum bide usta terzi hakaret olur yaaa :( :D

      Ben kendimi yetiştirmek biraz daha ciddiye alıp hiç bir teknik bilmeden en fazla neler yapabilirim görmek için çok cüzzi rakamlarla arkadaş eş dost denemeler yapıyorum dikişe başlayalı 4 ay oldu kursa falan hiç birşeye gidemedim eğer gidip tamamlarsam oldum dersem terzi olurum anca :)

      İnsan kendine dikince bzen umursamıyo ama böle sipariş olunca hiçte öyle olmuyo :D Ben çok faydasını gördüm :)

      Bende merak ediyorum Kadıköyü bende taaa Kartaldayım :D Bir gün yolum düşer umarım oralarada

      Sil
  5. kemerli hali harika ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben olsam bende kemerle kullanırdım kesinlikle teşekkürler

      Sil
  6. çok şirin olmuş yazın bol elbiseler çok rahat oluyor ben çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Saol cnm evet bol elbiseler gerçekten yazık kurtarıcı

      Sil
  7. bitmişi çok güzel olmuş.hem rahat hemde şık sahibi güzel günlerde giysin eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. cok hos olmus tam benlık valla bosbol :D vucuda oturan seylerı ben de sevmem pek cok guzel olmus valla :)

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş ellerine sağlık canım.iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  10. çok hoş olmuş.. rengi de çok güzel. gülerek kullanın

    YanıtlaSil
  11. merhabalar yeni blogcuyum.blogunuzu keşfedip takibe aldım elbise çok şeker olmuş gerçekten :) sahibi de iyi günlerde kullansın. bizde annemle ufak çaplı tasarlayıp dikiyoruz. hayırlı günler banada beklerim. eliflekartaneleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. rengine bayıldım...
    çok güzel olmuş...
    kemerle daha şık duruyor...
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. gercekdende bravo cok güzel olmus heleki rengine bayildim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil