25 Şubat 2013 Pazartesi

Selamlarrrrrrrrrr,
diye uzun hava modunda selamlaştıktan sonra gelelim bana  :)
Ben sardım eteklere gidiyo bakalım :D Kahverengi eteği çok sevdiğim arkadaşıma diktim . Kombin istedi benden üşene üşene sıradan bir kombin yapıp gönderdim ona sizinlede paylşmak istedim :)




 Resimleride eteğide çook beğendi sahibi :) bende çook mutlu oldum tabi


 Bu etekde onun ablasına gitti :)
Aslında dikerken sahibi yoktu.Oda bitince beğenmiş bana ayırttı
 (oysaki ben bunu kendime saklamış falan flan :D)
 hehe neyse oda çok güle güle kullansın





Şimdilik benden bukadar kendinize çook iyi bakın 


☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺


15 yorum:

  1. bencede etek çok hoş olmuş...
    deseni kumaşı harika :)
    ellerine emeklerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. ablasıda arkdşında güle güle giyinsinler :)
    çok güzel ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. bu arada keşke sende buluşmada olsaydın :)
    belki bir dahakine gelirsin :)

    güzel yorumun içinde çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol cnm bende gelmeyi çook istedim ama nasip olmadı :(
      İnşallah bidakine yakın olsun gelmeyi çok istiyorum ☺

      Sil
  4. Böyle marifetli hatunlara hayranım ne güzel bir duygudur birşeyler üretebilmek ikiside çok şık güzel günlerde giysinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm iyi dileklerin için ☺

      Sil
  5. eteklerin çok güzel olmuş.sahipleri güle güle kullansın.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. üstekini çok beğendim arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  7. bende üsttekini beğendim :)
    banada beklerim belki izleyicim olursun,takipleşiriz sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. baştan aşağı süper olmuşsun canım çok beğendim sitenide favorilerime aldım tıkladım izleme yerine çok güzel

    YanıtlaSil