13 Ocak 2013 Pazar

Kürk yelek kombin

Selamlar herkese, bu ara dikiş işlerine biraz ara verdim :) Şöyle bir kombin postu hazırlıyım dedim :))

Şal:Armanda
Tunik: Hazır giyim (İstasyon)
Kürk yelek: Ben diktim
Kemer: Collezione
Pantolon: Selen
Ayakkabı:Özel üretimdi :)

Aslında ayakkabı bir dıy projesi benim uydurduğum :D
Geçen sene sanırım eylül ayının sonuna doğru internetten almıştım
Böyle birşeydi sonra bu modelden sıkılıp üst dikişlerinden itibaren makası vurup kestim :)

Yakın çevreme göre bu bir delilikti bana göre hiç değil aklımda bir model varsa hiç acımam vururum makası ::) Sonrası malum kestiğim yerleri içe yapıştırdım bir dantelle kenarlarını geçtim

Böyle birşey çıktı sonucunda :) Sıkıldığınız bir model varsa hiç durmayın kesin biçin :D

Neyse ben gittim efenim sizlere iyi pazarlar :)


14 yorum:

  1. Kombin hoş güzel yakışmışta
    ama ayakkabın daha bi güzell :)ne şirin bişi çıkmış ortaya
    ellerine aklına fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. aaaa valla ii fikir siyah bi botum var onu yapicammmm tskler

    YanıtlaSil
  3. ayakabbı güzel olmuş :) kombinde çok güzel:)
    bende bloğuma beklerim:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Yok artık harıka olmuş.Bayılıyorum dıy projelerıne takipteyım bundan snra bayıldım bloguna.:)Bende beklyorum snı hoşçakal:))

    YanıtlaSil
  5. vavvv ne güzel bir fikir öyle...

    YanıtlaSil
  6. kürk yeleğin çok hoş olmuş...
    amanın pabuçların dönüşüm yaşamış :)
    ama çokda güzel olmuş...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. kombin çok hoş olmuş papuç fikri de çok iyi olmuş melikecim :)

    YanıtlaSil